Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ένα σακκάκι-Τέσσερεις τσάντες !!!!!!

Την αρχική ιδέα την πήρα από  εδώ
και τύχαινε να υπάρχει στο μπαούλο μου ένα παλιό δερμάτινο σακκάκι!

Ενδιαφέρουσα πρόκληση να δημιουργήσω κάτι χρήσιμο από κάτι που εδώ και χρόνια δεν χρησιμοποιείται.

Είναι η πρώτη μου απόπειρα να δείξω με φωτογραφίες και οδηγίες κάποια κατασκευή μου ...
ας είστε επιεικείς ..
κάθε παρατήρηση γιά βελτίωση της παρουσίασης, καλοδεχούμενη!

Πριν από όλα, ξήλωσα το σακκάκι και αποφάσισα ποιά κομμάτια του θα μου φανούν  χρήσιμα.


Μου άρεσε το σχήμα που είχαν τα μανίκια και σκέφτηκα πως θα είχε ενδιαφέρον μία τσάντα με αυτό το σχήμα.
Ένωσα μεταξύ τους τρία κομμάτια, τα δύο εμπρός κομμάτια των μανικιών και ένα από τα πίσω κομμάτια μανικιού.

Αυτό είναι που προέκυψε.
 Έκοψα, με αυτό σαν πατρόν, ένα κομμάτι αυτοκόλλητης ενίσχυσης και ένα κομμάτι υφάσματος γιά το εσωτερικό της τσάντας.

Γάζωσα το εσωτερικό και το εξωτερικό ύφασμα ξεχωριστά και εδώ είναι η στιγμή που αυτά τα δύο κομμάτια θα ενωθούν μεταξύ τους.


Και ιδού!!!    Η τσάντα έτοιμη..και είναι μόνον η πρώτη!



Από εδώ και πέρα τα οι επιλογές είναι προφανείς, 
εκμεταλλεύομαι τις τσέπες του σακκακιού και γύρω απο αυτές κόβω τα επόμενα κομμάτια.


Αυτά είναι τα κομμάτια που θα μου δώσουν τα επόμενα τρία τσαντάκια!
Η διαδικασία είναι η ίδια, με πατρόν το κομμάτι του δέρματος κόβω ενίσχυση και εσωτερικό, διαλέγω λουράκι και ενώνω τα κομμάτια μεταξύ τους.

Η παραγωγή συνεχίζεται.. να τα επόμενα δύο τσαντάκια!!





Ψάξτε στα μπαούλα σας!  
Οι ιδέες είναι εκεί και σας περιμένουν να τις ανακαλύψετε!!!!

1 σχόλιο:

  1. Δεν παύεις να εκπλήσσεις.
    Πέρα από το δημιουργικό κομμάτι που είναι απίθανο, είναι πολύ καλή και η ιδέα σου να καταγράφεις βήμα-βήμα τα στάδια δημιουργίας.
    Σε φιλώ
    Γιώργος ο συμπαίκτης ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή